Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
Kolo | 5 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2023-07-01 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
Pilot |
|
||
Copilot |
|
||
Kategorie | B-RAL2 | ||
Čas startu | 11:05:00 | ||
Rychlost | 135 | ||
Imatrikulace | OK CUD 77 | ||
Typ | Alto | ||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 1806 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 8 / 0 / 0 | 800 |
Vzlet [S / Z / D] | 11:05:00 / - / - | 0 |
Přesnost přistání [B] | 0 | 0 |
Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 11:12:00 | 11:12:07 | ANO | ANO | GND - 3500 | 482 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B01 | ČB, PB | 4.97 | 11:14:12 | 11:14:13 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 497 | 100 | 0 | 100 | 0 |
OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 11:19:02 | 00:00:00 | NE | NE | GND - 3500 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
B02 | PB | 23.12 | 11:22:17 | 11:23:51 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 432 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 11:23:16 | 11:24:47 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 420 | 0 | 50 | 0 | 0 |
OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 11:27:07 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B03 | ČB, PB | 48.21 | 11:33:26 | 11:34:14 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 820 | 1 | 0 | 100 | 0 |
OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 11:35:15 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
B04 | ČB, PB | 57.45 | 11:37:32 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 11:40:53 | 11:41:23 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 704 | 55 | 50 | 0 | 0 |
B06 | PB | 73.69 | 11:44:45 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 11:47:42 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
B07 | PB | 83.91 | 11:50:18 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 11:52:26 | 11:54:13 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 586 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B08 | PB | 99.72 | 11:57:19 | 11:58:49 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 551 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 11:59:25 | 12:00:45 | ANO | ANO | GND - 3500 | 538 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B09 | PB | 110.07 | 12:01:55 | 12:02:36 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 562 | 0 | 0 | 100 | 0 |
B10 | ČB, PB | 117.59 | 12:05:16 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 12:07:14 | 00:00:00 | NE | NE | GND - 3500 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |